VIA Concept Store, lokální podnik v Kozí ulici, slaví dva roky

09.12.2024 \\ Fashion

VIA concept store slaví úspěšné dva roky od svého otevření a pokračuje v rozvoji svého jedinečného konceptu, který přináší na český trh trendy, kvalitní a exkluzivní značky z celého světa. S cílem nabídnout zákazníkům nejen kvalitní produkty, ale i osobní stylové poradenství a originální zážitky z nakupování, Via neustále inovuje a rozšiřuje svůj sortiment.

„Naším cílem bylo vytvořit místo, které v Čechách chybělo – místo, kde se setkávají aktuální trendy, kvalita, originální design a osobní přístup. Dnes, po dvou letech, se můžeme pochlubit širokým portfoliem 70 exkluzivních značek, nejen z Evropy, ale i z USA a Asie,“ říká Sandra Brecka, zakladatelka a majitelka obchodu.

VIA od svého otevření neustále rozšiřuje svou nabídku. Začínali s dámským oblečením, následně přidali obuv a vlastní kolekci Via Club. Před rokem se otevřela i pánská kolekce, spustili e-shop a rozšířili prodejnu o další místnosti. V plánu je ještě větší důraz na bytové doplňky a nábytek, vlastní fotostudio a rozšíření kolekce Via Club. „Chceme, aby naše nabídka nebyla jen o oblečení, ale o celkovém zážitku. Proto se stále zaměřujeme na unikátní kousky, nábytek, parfémy a drobné doplňky, které doplňují lifestyle našich zákazníků,“ dodává Sandra.

Za značkou nestojí žádná velká korporace, ale jedná se o čistě rodinný podnik s lokálním zaměřením. V obchodě se podílejí všechny sestry, přičemž do projektu je aktivně zapojená celá rodina. Návrh interiéru, stejně jako výběr nábytku a doplňků je v režii Sandry.

Trendy značky, které jinde nenajdete

VIA nabízí širokou škálu mezinárodních a českých značek, které jsou exkluzivní pro český trh. Značky jako Extreme Cashmere, Agolde, Citizens of Humanity, Represent, Axel Arigato, Arte, Filippa K, Sunflower a mnoho dalších jsou pečlivě vybírány a pravidelně doplňovány o nové kousky z fashion weeků v Paříži. Kromě oblečení si zákazníci mohou vybírat i z kvalitních bot, brýlí (Chimi), šperků českého designéra Ondřeje Stáry, parfémy (Kintsugi, Oraculum), doplňků do domácnosti (svíčky Boy Smell, keramika En ten ty ky), čokolády a dokonce alkoholických ready-to-go koktejlů.

Originální design a atmosféra

VIA concept store v Praze 1, kousek od Pařížské ulice, zaujme na první pohled svou originální interiérovou koncepcí. S více než 200 m² prostoru nabízí nejen široký sortiment, ale i jedinečný design s výraznými barevnými stěnami a prvky navrženými na míru. Kabinky v růžovém a modré stěny jsou jen některé z kreativních detailů, které dělají z nákupů v Via nezapomenutelný zážitek. „Náš koncept je postaven na jedinečnosti a osobním přístupu. Každý detail – od nábytku po výběr zboží – je zaměřen na to, aby zákazníci našli místo, kde se cítí dobře a inspirativně. Jsme hrdí na to, že dokážeme nabídnout kousky, které jsou opravdu originální a které zákazník nikde jinde v Praze nenajde,“ vysvětluje Sandra.

Osobní přístup a styling

Via není jen obchod. Kromě široké nabídky módních kousků a doplňků nabízíme také osobní stylingové poradenství. Naším cílem je, aby každý zákazník odešel nejen s nákupem, ale i s pocitem, že našel svůj osobní styl. „Moc rádi poradíme, jak jednotlivé kousky nosit a kombinovat tak, aby každý zákazník vypadal a cítil se skvěle,“ dodává Sandra.

Oslava 2 let s výjimečnými akcemi

Při příležitosti oslavy dvou let existence obchodu Via se zákazníci mohou těšit na speciální akce, nové kolekce i limitované edice produktů, které budou k dispozici výhradně v prodejně i na e-shopu.

Sandra Brecka, zakladatelka a majitelka obchodu

https://viaconcept.store/

https://www.instagram.com/viaconcept.store/

Fotogalerie