Marionnaud Group oznamuje strategickou reorganizaci
Síť parfumerií Marionnaud dnes oznámila organizační transformaci zaměřenou na posílení své pozice předního maloobchodního prodejce luxusní kosmetiky v Evropě. Reorganizace znamená strategický posun od tržní struktury řízení k integrovanému, sjednocenému týmovému modelu na všech trzích.
Pod vedením Kulvindera Birringa, který byl jmenován generálním ředitelem společnosti Marionnaud v dubnu, společnost zavádí klíčové změny, které podpoří operace zaměřené na zákazníka a urychlí růst. Nová struktura umožní bezproblémovou integraci napříč všemi trhy, přičemž funkční týmy odborníků zajistí vedení ve všech regionech.
V rámci této transformace byl Emilio Leon, který přešel ze své předchozí pozice výkonného ředitele společnosti Marionnaud Švýcarsko a Rakousko, jmenován ředitelem prodejních operací skupiny Marionnaud. V této nové pozici bude dohlížet na prodejní operace na všech trzích a harmonizovat je. Tatiana Anton, která odchází ze své předchozí pozice generální ředitelky společnosti Marionnaud Central Europe, byla jmenována ředitelkou sdílených služeb ve skupině Marionnaud. Tatiana bude zodpovědná za správu sdílených služeb na všech trzích se zaměřením na implementaci integrovaných obchodních řešení založených na datech.
Společnost vyjadřuje svou vděčnost Gabriele Bettimu, zástupci generálního ředitele skupiny Marionnaud, a Arianně Di Prospero, generální ředitelce společnosti Marionnaud Italy. Jejich neocenitelné příspěvky pomohly utvářet úspěch společnosti Marionnaud a společnost jim přeje vše nejlepší v jejich budoucím úsilí.