Značka Pampers je velkým podporovatelem předčasně narozených miminek
Světový den předčasně narozených dětí připadá na 17. Listopad. Velkým podporovatelem je každoročně značka Pampers, která dlouhodobě spolupracuje s neonatologickými centry po celé České republice a prostřednictvím organizace Nedoklubko předává plenky Preemies pro předčasně narozená miminka. U příležitosti světového dne značka Pampers vyčíslila, kolik plenek předala od července 2019 do června 2020. Celkem to činilo 12 594 balení pro nerušený spánek těch nejmenších z nejměnších.
„Plenky Pampers jsou dlouhodobě synonymem pohodlí, které je velice důležité, aby děti nerušeně spaly a prospívaly. U nedonošených miminek je to klíčové pro to, aby mohla jít co nejdříve z nemocnice domů se svými rodiči, mohla růst a sílit a stali se z nich velcí kluci a holky připravení objevovat svět. Jsme rádi, že již několik let můžeme podporovat lékaře i sestry neonatologických oddělení v jejich péči o předčasňátka. Ani v současné době epidemie by neměla být jejich skvělá práce opomíjena, a proto jsme rádi, že jim ve spolupráci s naším partnerem, organizací Nedoklubko, můžeme poděkovat a vzdát hold za to, jak se o předčasňátka starají,” říká Denisa Žideková, Associate Brand Manager Procter & Gamble.
Pampers Preemies jsou jedinečné plenky pro předčasně narozená miminka, které byly vyvinuté ve spolupráci se sestrami z novorozeneckých JIP, protože standardní novorozenecké plenky jsou pro předčasně narozená miminka příliš velké a nevyhovují jejich potřebám. Pampers Preemies jsou speciálně navrženy i pro ty nejmenší a nejzranitelnější miminka vážící od 500 g do 2 300 g tak, aby respektovaly tvar tělíčka a tím mu umožnily zdravý tělesný vývoj a pohodlí. Plenky jsou dostupné ve třech velikostech -3, -2 a -1, aby vyhovovaly každému miminku s ohledem na jeho hmotnost a velikost. Značka Pampers je doručuje ve spolupráci s organizací Nedoklubko přímo do neonatologických oddělení porodnic.
O společnosti Procter & Gamble
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.