Brašnářství Tlustý připravilo novou originální kolekci

15.01.2019 \\ Fashion

V roce 2019 chystá firma několik velkých novinek. Na své si přijdou dámy i pánové a především milovníci originálních kousků. „Letos představíme novou modelovou řadu - zákazníci se dočkají nových modelů pánských tašek do města i do práce. Vedle toho chystáme rozjetí výroby řemínků k pánským hodinkám. A také chceme letos vytvořit špičkovou řadu pánských i dámských doplňků, která snese srovnání s věhlasnými módními značkami. Cílíme na zákazníky, kteří chtějí unikátnost, speciální materiály, výrobek, který nemá nikdo jiný. Chceme se vypracovat až na světovou špičku a dokázat, že české řemeslo a design patří mezi ty nejlepší. Tam jsme za první republiky byli a tam Češi patří,“ nastínil plány pro letošní rok Ivan Petrův.

Brašnářství Tlustý a spol. už dávno nenabízí jen kožené tašky a brašny, v sortimentu nechybí cestovní zavazadla, obuv nebo oblíbené kožené doplňky. Díky širokému portfoliu kožených výrobků na zakázku je jedinou firmou v Česku tohoto druhu. „Dnes máme v nabídce přes 60 typů výrobků na zakázku - od kvalitních opasků, peněženek přes tašky do města, do práce až po aktovky a cestovní zavazadla. Nabízíme i pánskou obuv na zakázku. Naše bestsellery jsou peněženky a opasky, kde cena začíná na 1600 korunách.  To nejdůležitější ale je, že vše, co u nás zákazník najde, se dá konfigurovat pohodlně přes internetové stránky. Zákazník si zvolí barvu a typ kůže, barvu šití, u tašek například i uspořádání vnitřních kapes, podle jeho výšky upravíme délku popruhu. Do výrobků dokážeme razit i monogramy, čímž vznikají unikátní výrobky, které mnoho lidí kupuje jako výjimečné dárky svým blízkým. Na veškeré zboží poskytujeme doživotní záruku,“ přiblížil nabízený sortiment Ivan Petrův.  

Vedle široké škály výrobků se vyplatila i investice do moderních technologií. Firmu se podařilo vzkřísit i díky online prodejům. „Jsme online brašnářství - což je v Česku unikátní koncept kombinující tradiční řemeslo se sílou internetu. Online nákupy tvoří 80 procent našich prodejů. V Česku zatím není úplně běžné, aby online prodej řemeslné firmy tvořil nedílnou součást její existence,“ doplnil Ivan Petrův.

Fotogalerie