Jak se natáčel spot Emirates s ambasadorkou Penélope Cruz
Držitelka Oscara, herečka a filantropka Penélope Cruz přiletěla na týden do Dubaje, aby zde pro leteckou společnost Emirates natočila kampaň, v níž si dopřává veškerý luxus, který zažívají také zákazníci Emirates ve First a Business Class. Od drinku v palubním salónku letadla A380, přes exkluzivní sprchu vysoko v oblacích, fandění v přímém přenosu během fotbalového zápasu, až po štědrou porci prvotřídního kaviáru.
Natáčení televizní kampaně s novou ambasadorkou proběhlo na palubě ikonického letounu A380. Na
Produkce Emirates vyžaduje obrovské množství práce a rozsáhlý tým odborníků, kteří se na ní podílejí. Společnost tak zveřejnila několik zajímavostí, které natáčení doprovázely:
- Na natáčení reklam v rámci kampaně se na místě podílelo více než 160 lidí - 36 členů mezinárodního štábu a 125 členů místního štábu.
- Natáčení s Penélope probíhalo uvnitř charakteristického letadla společnosti Emirates - ikonického „dvoupatrového" letounu A380.
- Natáčení bylo naplánováno a zorganizováno v rekordně krátkém čase a celkem činilo 1 488 produkčních hodin, což odpovídá přibližně 165 pracovním dnům.
- Protože se natáčení odehrávalo ve skutečném letadle na letišti, potřebovalo všech 160 lidí speciální povolení od úřadů Spojených arabských emirátů pro přístup do vyhrazeného a vysoce zabezpečeného prostoru.
- K převozu veškerého cateringu a natáčecího vybavení bylo zapotřebí 10 velkých nákladních aut.
- Speciální odpočinkovou místnost „Green Room“ pro herce vybudovala společnost Emirates přímo v hangáru.
- Z bezpečnostních důvodů musel být každý kus natáčecího vybavení vyložen, naskenován, zkontrolován a naložen na nákladní auta na letištní ploše a uložen v hangáru poblíž letadla.
- Pro vytvoření „filmového osvětlení“ uvnitř letadla A380 bylo nezbytné vytvořit osvětlovací plošiny pomocí 8 nůžkových zvedáků a výložníků.
- Šťastnými členy palubního personálu, kteří se mohli setkat s Cruz a udělat s ním rozhovor, byli Doyle Kim z Austrálie a Alessandra Piper ze Spojeného království.
- Každý z nových televizních spotů režíroval Robert Stromberg, dvojnásobný hollywoodský držitel Oscara za režii, sérii televizních spotů podpořila také produkční společnost Ridley Scott Associates a Framestore, mnohokrát oceněné kreativní studio pro speciální efekty.